معاً نصنع المُستقبل
تصفح الوسم

رائدة اعمال

دليلك لتصبحي رائدة اعمال ناجحة

اليومين دول ناس كتير بقت تتكلم عن ال Entrepreneurship و ال startups .. و ناس أكتر بتتكلم عن دور المرأة و تمكينها .. ^_^ بس زي ما المثل بيقول كده .. أسأل مجرب و لا تسأل طبيب ;) مش مهم هي بتبص على اية فى الصورة تحت .. و سيبكم من اسمها…